Beroende av reklam.

Så fort det blir reklam på tv så stannar Livia upp och tittar förtrollat på tvn. Är detta vanligt eller borde jag bli rädd för hennes framtida shoppingbeteende? I och för sig så skulle det inte förvåna min om hon blir lika galen i att handla saker som mig. På tal om att handla saker så hittade jag en jacka på H&M som jag är sugen på. En jeansjacka som faktiskt såg bra ut på mig. Senaste gången jag hade en jeansjacka var då det var inne att ha t-shirt med slipover, med andra ord så var det ett tag sen. I alla fall, jackan kostar 398:- och generösa bidrag till ännu i en jacka i min jacksamling tas gärna emot.

Ikväll är det dags för West End Star på tv3. Ska bli spännande att se Viktoria och Linda sjunga duett, vem kommer outshina den andre?

Kommentarer
Postat av: Andrea

HM är såååååå beroendeframkallande.

2008-01-21 @ 01:36:09
Postat av: Kim

Jag tror att du har många "Pappa... kan jag få en sån?!" framför dig. Haha. :D

2008-01-23 @ 00:39:31
URL: http://jigsaw.webblogg.se
Postat av: Rebecca

Det verkar vara ett rätt vanligt beteende bland småbarn, men som sagt, man får nog vara beredd på mycket tjat i framtiden.

2008-02-09 @ 23:44:57
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0