Helg?

Ni som läser den här bloggen vet att jag oftast jobbar helg. Idag är det fredag och jag tror att de flesta är ute och gör stan, eller så sparar de sig till imorgon då M:s klubb The Last Waltz har premiär på Bonden bar. Tror mer på det senare. Eftersom jag jobbar till klockan nio imorgon så funderar jag på att gå dit en sväng efter jobbet bara för att supporta och kolla läget, men det visar sig.
 
Efter en ganska hård dag på jobbet så kommer jag hem till en middag som består av nudelsoppa. Martina ringde då jag var på jobbet och undrade om jag kunde köpa med mig hem sushi bara för att det var fredag och hon hade druckit lite vin. Till min förvåning så säger jag nej eftersom jag inte har råd att lägga mer pengar på hämtmat, blev nästan chockad av mitt eget svar. Det hela slutade i alla fall med en middag med som sagt nudelsoppa, två rostade mackor och lite vin. Vinet kommer nog att räcka hela kvällen, Martina verkar inte vara det minsta sugen på det som är kvar så jag kommer antagligen att dricka upp allt och kolla på Gremlins som går på tv nu. Antagligen så kommer vi däcka i soffan båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0