Fredag med min kompis mat.

Livia vaknade kl 6, nästan precis. Jag skulle ändå upp då så mig spelade det ingen större roll. Martina som hade snurrat runt hela natten verkade vara helt död på morgonen men det gick över ganska snabbt. En ganska seg dag på jobbet senare så är jag hemma och en stund efter det sitter jag uppe hos Martinas pappa och äter broccoli och skinkpaj, kräftor och ost med kex. Bli smal projektet går verkligen framåt, får nog helt enkelt svälta mig själv och börja träna igen för att det ska hända något. Börjar bli väldigt sugen på att träna kickboxning igen, kanske kan göra det om kvällarna då jag är pappaledig, får nog ta tag i det!

Idag har för övrigt Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street premiär, ett måste för mig som gillar i stort sett allt som Tim Burton har gjort. Ska bli spännande att se om Johnny Depp kan sjunga bra. Som en liten tribute till señor Burton hade jag tänkt posta Vincent här, men det ska tydligen Martina göra på sin blogg. Ni får helt enkelt kolla in den där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg. :)

2008-02-15 @ 22:25:10
URL: http://fuckfriday.blogg.se
Postat av: Martina

Hahaha...ja för då kan ju inte du visa upp den!...Jag måste bara lära mig hur man gör först.

2008-02-16 @ 07:55:37
URL: http://squeeze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0