En liten uppdatering.

Jag hann skriva "En liten uppdatering", sen ropade Martina från badrummet. Hon höll på att bada Livia som tydligen hade så skoj att hon sket i badvattnet. Kan konstatera att hennes kost innehåller alldeles för lite fibrer.

Livia håller på att skolas in på dagis! Stora tjejen! Jag är med henne hela dagarna för att kolla läget och för att lära känna personalen. Överlag så går det bra. Det enda som är lite krångligt är att få med sig henne hem och att få henne att äta maten. I och med att hennes nya spännande ord är nej, helst ganska högt, så blir det svårt att få i henne mat då hon trotsar. Om man bortser från det så går det som sagt bra. Hon röjer runt och leker med de andra barnen, som det ska vara.

Jag har sett The Wailers! Och det var hur jävla bra som helst! Mina syskon visste inte vilka det var, ganska pinsamt då de har tjingat pappas Bob Marley & The Wailers vinyler. Så med andra ord så tillhör de mig och ingen annan.

En större uppdatering kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: andrea

klart dem är. there all yours. SKAM!

2008-08-27 @ 15:55:07
Postat av: Kim

The Wailers... f..n vad ballt. :)

2008-08-28 @ 14:43:16
URL: http://jigsaw.webblogg.se/
Postat av: Tessan

Kan man inte fa se ett foto pa luggen nu? Sa man kanner igen henne.

2008-09-24 @ 07:56:23
Postat av: Är du uppdaterar´n?

inom kort?...hrm...

2008-10-15 @ 13:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0