Så vad har jag haft för mig?

Jo, i och med att det har varit så sjukt bra väder så har jag knappt varit hemma. Jag och Livia har spenderat dagarna i solen. Antingen på väg ner till affären eller ner till St: Eriksplan, vi har även spenderat några timmar nere i lekparken. Livia har för örigt lärt sig åka rutsckana alldeles själv. Hon får hjälp upp på den men det tog inte mer än två gånger innan hon fattade hur hon skulle sätta sig ner för att kana ner på magen. Igår käkade vi lunch i Rålis där vi delade på en tonfisksallad med pasta. Efter det blev det en promenad ner till Tidlöst vid St: Eriksplan för att köpa tapeter.

Snart så flyttar vi in i den nya lägenheten. Det verkar som att det kommer att vara färdigmålat i början av nästa vecka. Det blev den fina färgen Stockholmsvitt i hela lägenheten förutom köket där det kommer att bli lite fläder färgat. Hoppas på att tapeten kommer i början av veckan så vi kan få upp den innan vi börjar flytta upp alla saker. Apropå saker så funderar jag på att ha en yard sale på den lilla gräsplätten utanför huset bara för att få in lite pengar till inköp av nya möbler plus att vi slipper ha sakerna stående i källaren. Kan börja här med att säga att vi har en Expedit hylla (ikea) i färgen svartbrun som vill ha en ny ägare. Hyllan är av den STORA modellen och skulle det nu vara någon som är intresserad så hör av dig till mig så bestämmer vi pris.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du kan ju borja med att lagga upp foto pa grejerna du vill salja har. En sorts blogg-loppis lixsom.

2008-04-25 @ 15:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0