Gurken shmurken.

Livia har lärt sig säga gurka. Det låter i alla fall som att hon säger gurka. När jag badade henne tidigare idag så tog hon upp en sjögurka som hon har som leksak och höll upp den. Då jag sa att det var en sjögurka så svarade hon gurka. Med andra ord så kommer hon att bli en framgångsrik marinbiolog då hon blir stor.

Idag har vi vaknat, ätit, läst. lekt lite och sen sovit. Jag passade på att döda några i Assassins Creed under tiden hon sov. När hon vaknade efter sin förmiddagslur så åt hon lite mer och smetade blodpudding över hela ansiktet. Så efter lunch blev det en dusch för hennes del. Efter det en sväng ner till gungorna i parken där jag pratade med några dagisungar som frågade hur gammal Livia var.

Nu är det dags att ge Livia sitt mellis, fan vad hon äter! Angående bild på den mindre snygga klänningen som hon fick så kommer bildbevis på den senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0