Xmas och seamless patterns.

Börjar jobba kl 19 och kommer fördriva tiden fram till halv fem på morgonen med sjuka människor på jobbet. Som tur är kommer jag bara att jobba två nätter för att sen vara ledig fram till annandag jul, helt okej om jag får säga det själv.

Julplanerna är nu fixade, i alla fall får våran del. Julen kommer att firas på hemmaplan, alla familjemedlemmar är inbjudna, dom som vill får komma. Dom andra får roa sig på annat håll. Enkelt och smdigt. Vi har även kommit fram att den här lösningen kommer att hålla i sig varje jul eftersom vi inte vill eller orkar prioritera en förälder framför en annan.

Livia har för övrigt öroninflammation, men hon är inte alls lika jobbig nu när hon har fått penicilin. Mycket skönt eftersom jag fick sova inatt.

Om någon av mina läsare har några tips på vart man kan hitta snygga seamless patterns att ha på bloggen så kommentera. Hittar verkligen inga snygga, i alla fall inte bland dom som är gratis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0