Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Livia har öroninflammation, det verkar som det iallafall. Hon grät i stort sett hela morgonen och har varit trött och hängig hela dagen.Tyckte lite synd om Martina som fick en gnällig unge att umgås med hela dagen efter det julbord hon var på igår, hennes mamma kom iofs över och hjälpte till så det verkar ha gått ganska smärtfritt.

I övrigt så har dagen gått bra. Då jag kom hem från jobbet så ligger det en kebabrulle och väntar i köket som jag smäller i mig till West end star. I och med att jag är en tork för musikaler så kommer jag antagligen att följa det till slutet. Har redan mina favoriter och hoppas på att någon av de två vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0