Uppfuckad dygnsrytm

klockan är strax efter tre och jag har precis vaknat. Har sovit som en klubbad säl. Martina vaknade på mindre trevligt humör då Livia har har bökat och inte sovit som hon ska under natten. Kände mig ganska pigg då jag vaknade runt sju på morgonen så jag gick upp och tog Livia så Martina kunde få ta igen lite sömn. När Martina gick upp så bytte vi skift, och nu sitter jag här, nyvaken.

I övrigt så gick nattpasset snabbt förbi inatt, det brukar göra det om det är mycket jobb. Som vanligt så var ortopeden full av gamlingar som halkat. Ganska fascinerande att de kan bryta så många ben bara genom att ramla ner från en trottoarkant eller snubbla på en isfläck. Får se hur många brutna ben man får se inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0