Tandträff.

Då jag kommer hem från jobbet nu på morgonen så sitter redan tjejerna vakna i sängen. Martina gnuggar bort sömnen från ögonen och Livia tittar på mig med sig vanliga glada min och sträcker handen och hälsar med ett eeh!. Då de var på väg till en infoträff på BVC om barntänder så bestämmer jag mig för att följa med och höra vad de har att säga. Hon som har träffen visar sig vara en uppstirrad tant som pratar för fort och är allmänt virrig, detta gör helt ärligt att jag inte vill att Livia ska gå till folktandvården då det väl gäller. Om folktandvården nu vill att man ska gå hos dom så kan dom gärna skicka ut människor som kan informera på ett bra sätt och som inte ger intrycket av att alla som jobbar där är lika uppstirrade.

Imorgon åker Martina till London så jag kommer att vara hemma solo med Livia fram tills på söndag. Ska bli skönt att bli en latte farsa för en helg. Inte nog med att jag får vara med Livia själv, jag kommer även att få plöja med barnvagnen som alla latte mammor gör. Ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0